کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9318 | مشاهده و دانلود: 749233856 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/01 | اعضاء: 317827 | نظرات: 37945
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

معرفی ابزار تشخیص خطای ControlFlag توسط اینتل

به گزارش سافت گذر، امروز در آزمایشگاه Intel Lab Day 2020، اینتل از سیستم یادگیری ماشینی ControlFlag که خطاهای موجود در کدهای نوشته شده را تشخیص می دهد، رونمایی کرد. این برنامه که بیش از 1 میلیارد خط کدنویسی بدون عنوان را آموخته، از یک تکنیک به نام Anomaly Detection بهره می برد تا الگوهای کدنویسی سنتی را شناسایی کرده و هر مورد ناسازگار که ممکن است در نرم افزار ساخته شده باگ ایجاد کند و به زبان برنامه نویسی ربطی ندارد را به کاربر معرفی نماید.

اینتل ControlFlag Intel برنامه نویسی

این سیستم در راستای توسعه پروژه Rapid Analysis of Developers است که اینتل به وسیله آن می خواهد مهندسان نرم افزاری و محققان را کمک کند تا کدهای مدنظرشان را سریع تر بنویسند. ControlFlag از شیوه یادگیری بدون معلم استفاده می کند تا خودش بتواند خطاهای مختلف را بشناسد. اینتل یادآور می شود که این ابزار کدها را صرفاً به خاطر متفاوت نوشته شدن، خطا تلقی نخواهد کرد. برای اینکه فهم این قضیه آسان تر شود، فرض کنید ControlFlag مانند یک ابزار تشخیص گرامر کار می کند که جملات و کلمات نوشته شده را با توجه به الگوهایی که دارد، تطبیق می دهد.

زمانی که ControlFlag آزمایش شد، توانست کدهای نوشته شده مربوط به یک نرم افزار تولیدی کیفی را بشناسد. حتی در یکی از موارد، یک کد cURL توسط این برنامه شناسایی شد که توسعه دهندگان پیش از این آن را ندیده بودند. به هر ترتیب، اینتل به تازگی شروع به استفاده از این سیستم برای بررسی نرم افزارهای تولیدی و سفت افزاری کرده است.

جاستین گاتسچیلیش، مدیر مرکز تحقیقات یادگیری ماشینی در آزمایشگاه اینتل اعتقاد دارد که این سیستم می تواند مدت زمان و هزینه صرف شده برای بررسی کدها را کاهش دهد. او می گوید:«« از آن جایی که طبق مطالعات انجام شده، مهندسان بیش از نیمی از زمان خود را صرف از بین بردن باگ ها می کنند، با استفاده از ControlFlag و ابزارهای مشابه، من فکر می کنم که می توان مدت بیشتری روی بهبود کارایی نرم افزارها گذاشت و ایده ها و خلاقیت های بیشتری به آنها آورد»».

 

 
منبع: neowin.net 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 48149 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1399/09/15 تعداد مشاهده: 2637
کلید واژه ها: , , ,
سافت گذر